niedziela, 2 października 2011

Jesień......









10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)) Masz talent! Te czerwone liście są piękne, ale te jasne roślinki są poprostu genialne:) Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Kiciu:)
    ja uwielbiam te liście, one przylazły "nieproszone" od sąsiadów i zostały całkowicie zaadaptowane!!!!

    a biały wrzos stanowił problem, bo cały czas prześwietlałam zdjęcia.. aparat jest nadal dla mnie tajemnicą,jeżeli chodzi o możliwości...ale człowiek powinien się rozwijać..no to próbuję:)))

    czekam teraz na takie jedno miejsce w sąsiedztwie, które wybucha jesienią niesamowitą ilością wszelkich żółci i pomarańczy!!!na razie jeszcze tam zielono.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbym się dziś lepiej czuła to też poszłabym na plener foto...
    Dzikie wino jest takie wdzięczne do robienia zdjęć, kiedy zmienia kolor :)
    Z białym kłopot mam i ja, wiecznie przepalam, chociaz ostatnio jakby mniej i już nie każde zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten biały to kłopotliwy jest,szczególnie w słońcu!!!

    ale bokehy w tle wyjszły całkiem całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Mijko! Tylko na chwilkę przy komputerze, ale coś mnie się zdaje, że jesienią jest nieco więcej roślinek jadalnych (na głogu człek długo nie pociągnie) ;-). Proszę o uzupełnienie kolekcji o równie ładne lecz jadalne rośliny. :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mironq, jadalne wyżarli:))))

    zobaczę,może winogrona jeszcze wiszą....

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety Mironq - odpowiedziała Mijka -
    winogrona już zostają przygotowywane do leżakowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli starość i obumieranie może być kolorowe i wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tribu takie obumieranie winorośli jest także wyjątkowo smaczne i zdrowe! Wesołe także jak najbardziej :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. no i daj tu roślinki a i tak na wino zejdzie:)))

    a z winogron, oprócz wina, da się zrobić coś w rodzaju konfiturki,alibo powidełek, mniamuśne do ciast! jak już nie miałam siły dać winogron na leżakowanie, to zagotowałam, przetarłam przez sito i wysmażyłam.



    Tribu is nazad??? hurra!

    generalnie to hurra!!

    chociaż plan mi podmienili na gorszy..łomatko...

    OdpowiedzUsuń