czwartek, 21 lipca 2011




dostałam od Ivy:))))
jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję!!!!




gorzej, że mam nominować szesnaście osób!!!!

boziobozio...

a więc moje propozycje:

*Zgaga
*Neska
*Srebrzysta
*Effka
*Anovi
*Anabell
*Kaś
*MAŁA MI
*Beata
*Zbyszek
*Diesel
*Mironq



jest tylko dwanaście....

ale zważywszy, że większość prowadzi podwójne życie blogowe...:)))

to moi ulubieni, stali bywalcy...
do serca,tańca i różańca...
bez zadęcia, o życiu i piciu..
ludzie z pasjami, gotujący,czytający, rękodzielniczący i auta prowadzący, uroki życia doceniający!!!!

siedem rzeczy o mnie????

1.furiatka,co czasami jadem musi popluć,musi,bo inaczej się udusi!!!
2.matka,żona i kochanka:)
3.podobno artystka..hmm..może?
4.szuka,szuka,aż znajdzie...czasami dziury w całym...
5.kocha sporty zimowe! narty i łyżwy!
6.jedzenie kocha..
7.bo po prostu swoje życie kocha!!!!



to ja jeszcze skopiuję regulamin zabawy, bo dzisiaj coś mam z pamnięciom:)


Podziękuj i napisz link blogera, który przyznał wam tę nagrodę,
Skopiuj i wklej logo na swoim blogu,
Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę,
Napisz o sobie 7 rzeczy,
Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

LINK GAPA ZE MNIE!!!!
http://spotkaniaobiektywne.blogspot.com/


teraz jest ok.

21 komentarzy:

  1. O my God!!
    Szczęka mi opadła z zaskoczenia!
    Dziękuję serdecznie i lecę myśleć!

    Neska

    OdpowiedzUsuń
  2. oo mądrzejsza byłaś od mnie,że tu zajrzałaś, bo ja dzisiaj z doskoku(wieszampraniezdejmujępranierobiępranie)i w ogródku się palnęłam w łeb,że Cię nie poinformowałam!!!

    miałam też pewne obawy..wiesz pewnie jakie..

    i jeszcze muszę do facetów popędzić, i do Mi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mijka,spoko.
    Boli dalej ale ja już dochodzę do siebie.Muszę.
    U mnie pogoda okropna,zimno i leje.
    Neska

    OdpowiedzUsuń
  4. boli długo...i zawsze się pamięta.

    u mnie duszno potwornie, co jakiś czas pada, a ja muszę to pranie..

    OdpowiedzUsuń
  5. '2. matka,żona i kochanka:)' ładnie brzmi, ale ciśnią się niemal intymne pytania czyja? i czy mąż wie?';))

    OdpowiedzUsuń
  6. hehehe:))))

    powiadają,że trzeba być dobrą kochanką dla Męża:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. oesu padłam z wrażenia... Dziękuję. Muszę pogłówkować

    A wogóle to piękna lawenda w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i masz babo placek!... Żyłam sobie spokojnie nie wadząc nikomu :-))))
    Dziękuję Mijko - to dla mnie prawdziwa radość i zaszczyt, bez kitu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczególnie jestem wdzięczna za tak doborowe towarzystwo współwyróżnione!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kazałas wpaść i co? dupa:( :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. BEATA!! DZISAS!!!
    zaraz Zuzkę poproszę, coby wpisała LINK do Ciebie, bo widać gdzieś jej umkło:((((
    a ja cipa NIE UMIEM!!!,otworzyłam jej okienka i dupa!!rację masz!!!!
    więc..DUŻYMI LITERAMI BĘDZIE!!!
    JA,ŚLEPA KOMENDA NADAJĘ NAGRODĘ BEACIE!

    ja nie mogę,chyba pójdę do brylmana..

    OdpowiedzUsuń
  12. uff,dałam radę, co nieco skasowałam po drodze, ale mam dzielne Dziecko, od razu pokazało, gdzie mamuśka usunęła jakiś znaczek:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. :) teraz to ja się musze nauczyć jak i co? troche potrwa, bo mam goracy czas powrotów z wakazji, prania, pakowania i wyjazdowy na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mijko , ogromnie dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo się ciesze,że się cieszycie:))))

    a swoją droga,podziwiam Młodszą,zagadała do mnie jakąś grypserą,wpisała znaczki i ooo!!

    a z infy ma cztery...hehe:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za nominację :) czuję się zaszczycona i doceniona :) Jestem jednak troszkę aspołeczna...dlatego opowiem o sobie tutaj :)
    * kocham ciszę
    * lubię sprzątać
    * uwielbiam pisać
    * bardzo cenię przyjaźń
    * wydaję za dużo pieniędzy..
    * uczę się piec
    * jestem bardzo krytyczna, aż za bardzo...
    * szukam szczęści :)

    Byłam też na Twoim drugim blogi i czekam na te serduszka na lawendę... :) ja miałam 3 małe lawendki... ale na razie z tego co widzę... zostanie jedna... obym się myliła ;D

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mała Mi:)))

    aspołeczna to ja tez czasami jestem:)

    powiem coś w tajemnicy..ja też LUBIĘ sprzątać!!!

    serduszka jeno skroiłam,i..nie wiem,jak je przyozdobić...bo haftnełabym coś,ale brak muliny...
    koronki??? cztery rodzaje i nie wiem,którą wybrać...

    nam padł jeden krzaczek, reszta jakoś się trzyma,ale szału nie ma, tak średnio tej lawendy jest.
    i dlatego wsadzę do serduszek watę i lawendę,bo inaczej efektu chyba nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Mijko, a ja mam trzy krzaczki lawendy:) mam je zostawic w doniczkach i na zime do domu, czy w ogrodzie zostawic?

    OdpowiedzUsuń
  19. Besta,ja mam wsadzone do ziemi, na w miarę słonecznym stanowisku...
    ale wiem,że w doniczkach bywa jednoroczna, tyle gdzieś Maman doczytała..

    moja koleżanka ma np.posadzone przy domu,przy ścianie i ma dość spore zbiory:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzienkujem bardzo. Zawsze to dobrze być docenionym za życia :D:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Informuję iż z lawendek nie pozostała mi ani jedna ;( chyba mnie nie lubią ;p muszę coś źle robić, ale kurde nie wiem co... och...

    OdpowiedzUsuń