środa, 22 września 2010

Fioletowo:







18 komentarzy:

  1. Na górze to chyba wrzośce, a tu na dole zimowity?
    Jesienią też potrafi być pięknie, jeśli tylko nie leje jak z cebra.

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie:))

    wrzośce i wrzosy,bo mamy i jedne i drugie,i tam właśnie rosły sobie maślaczki.

    na razie nowe się nie pojawiły..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękniaste wrzośce. :)
    U mnie w ogrodzie pełno czernidłaków. Maślaków nie ma...
    P.S.
    Dziękuję i czuję się zaszczycona. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. :)))cieszę się też:)

    te maślaki to jakaś obawiam się, jednorazowa sprawa..może nagroda za to,że nam się wyjazd nie udał?
    na razie zaglądam i nic....

    OdpowiedzUsuń
  5. aa i jeszcze,te wrzosy sa malutkie,nówki sztuki,że tak powiem,ale mamy jeden już dość pokaźny wrzosiec,tyle,że przekwitł i był akurat w cieniu.ale urósł cudownie,widać miejsce mu służy.

    ja generalnie wszelkie wrzosowate uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fioletowo u Ciebie :) U mnie też :) Tyle, że kwiecie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a wrzos mówi, że zima ostra czy słaba?

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem,na razie se kwitnie:)))

    po ostatniej zimie to ja mam wątpliwości.co i jak,bo jedni gadali,ze będzie słaba(w górach była słaba,tak?)a drudzy,że porządna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo te maślaki, skubańczyki jedne, to tak znienacka wyrastają, jak nikt nie patrzy. ;)

    U mnie już wrzosy nie chcą rosnąć, odkąd drzewa ocieniły ogród. No ale coś za coś... Bez drzew korzystanie z ogrodu latem było niemożliwe. Patelnia, piekło i szatani!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U przyjaciółki w ogrodzie dziś na własne oczy widziałam dobrze ponad setkę dorodnych rydzów! Ubłagałam, by zerwać kilka. Boże, jakie to pyszne... A nie jadłam od stu lat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mijka-maślaków nie ma bo podglądasz!
    A one lubią z zaskoczenia.
    Piękny masz ogród.
    Rozumiem,że duma Mamy Twej.
    Mnie bardzo brakuje ogrodu rodziców,wszak 40 lat w nim spędziłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. znaczy mówicie,że powinnam ich nie podglądać???????

    no to nie będę!!!!!o!

    OdpowiedzUsuń
  13. e-tam, patrz tak, żeby nie zauwazyły:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi, wrocilas:))
    fiolety są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Very nice picture, and your blog as a whole is a fine read and considered. I like your blog very much. Come take a look Teuvo images www.ttvehkalahti.blogspot.com blog and tell all your friends why you should visit blog Teuvo images that can be your country's flag to rise higher in my blog. September Sincerely, Teuvo Vehkalahti Suomi Finland

    OdpowiedzUsuń