piątek, 1 lipca 2011

Czerwona szminka:



13 komentarzy:

  1. u kogoś TAK, u mnie - nigdy:)
    Trzeba mieć obszerne usta do takiego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie,u mnie też wybitnie NIE,bo wyglądam jak jędza:)))
    cieszę się,że Córeszki mogą:))jest tyle ładnych czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szmina to jest chyba jedyny kosmetyk,którego nigdy nie lubiłam.Na codzień nigdy nie używałam.Na wieczór raczej neutralne kolory.
    No nie lubię mieć tapety na ustach.
    Córki-pięknie,pozazdrościć.
    Neska

    OdpowiedzUsuń
  4. Neska, ja mam podobnie,toleruję jedynie błyszczyki,ale zjadam natychmiast:)))

    piękne i wredne:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz w domu dwie modelki, ot co. Jedyna szminka dla mnie to niezbyt ostry róż.Mam taką szminkę, która się nie "zjada", to trwała szminka Avonu.Ostatnimi czasy to już tylko szminkę mogę bezkarnie używać, reszta dewastuje mi skórę lub oczy.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anabell.ja tę też pożarłam,bo szminka generalnie mnie wkurza i zjadam:)))),chociaż bardzo się staram nie!!!!!
    moja konsultantka już nie ma do mnie siły:))))
    do niedawna miałam tak z lakierem do paznokci,pomalowałam,pozachwycałam się i zaczynałam skrobać!!!
    ale powoli już tego nie robię,może na szminki przyjdzie czas?

    modelki jak modelki,tatuś je od Narcyzów wyzywa:)))
    ale jest dumny jako paw!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie lubię szminek:-) Bleee. Push-up'ów też nie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zbyszek,a próbowałeś się pomalować?:))

    OdpowiedzUsuń
  9. A idź tam Kobieto! Ja tu wlazłam zupełnie nieświadoma i aż mnię przygięło, z zazdrości ofkors ;) Nie dość, że obie śliczne, to jeszcze uszminkowane w moim ukochanym kolorze i do tego do twarzy obu no! Ach.... Pogapię się trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anovi,ja też się gapię,i im zazdraszczam!
    bo ja wyglądam w szmince jak..yyy..cenzura!!!!!
    o kapeluszach zamilknę...

    im pasują, ja jak ciocia klocia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie, tego jeszcze nie:-) CO nie znaczy, że nie próbowałem różnych znaków (błyszczyków też :>)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu przyszłam się pogapić :)

    OdpowiedzUsuń