wtorek, 13 października 2009

Kolory moje ulubione:










niepowtarzalne..nigdzie..


Mijka

10 komentarzy:

  1. Oj, a ja jeszcze takich nie widziałam tego roku:(
    dobrze, że u Ciebie mogę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie ma.
    Najpierw były tylko zielone a teraz już pomarszczone,brązowe....
    Gdzieś mi się jesień zgubiła,ta polska-złota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są! Mam podobne za oknem.I jeszcze czerwone też.
    Jutro jadę do lasu, mam nadzieję, że się napatrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. We Wrocławiu też ich jeszcze nie ma, a poza nie jadę, bo albo deszcz, albo grypa;(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Srebrzysta,fajnie masz:)

    ikroopko..kuruj się!!!
    ja już swoje odleżałam..

    te kolory miałam w pobliżu..jeszcze są,ale pada...

    OdpowiedzUsuń
  6. o jak ładnie:)) pozdrowienia i zapisuje do ulubionych!

    OdpowiedzUsuń