poniedziałek, 13 lipca 2009

Zwierzyna łowno spacerowa.











6 komentarzy:

  1. łał...żółw nie upolował kicia...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ma takie zakusy..postawisz żółwia z pińć metrów od kota a on od razu zaudaje się w jego kierunku.pf.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też miałam kiedys żółwia stepowego, ale go oddałam, gdy w domu nastał pies. Mój bardzo lubił truskawki i twarożek robiony w domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. a mój ostatnio nie je nic poza makaronem..mleczyk?sałateczka z ogródka?a fuj!
    marchewka????pfff.
    truskawki kiedyś jadł...ale ostatnio nie.wybrzydza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mijka-a masz w ogródku dynię???
    Daj "skorupie" kwiatka dyniowego!
    Mamina Paskudka się zażera.No pasjami lubi.

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa w tym roku nie mam!żesz..

    OdpowiedzUsuń