niedziela, 5 lipca 2009

Migawki z ogródka w samo południe.















6 komentarzy:

  1. Czy te piękne szyszki to jodła koreańska? Ogólnie to one wyglądaja jak sztuczne.A taką wierzbę to ja mam na trawniku przed domem.Od 14-tej chodzą u nas burze i straszliwie co jakiś czas leje, ale się fajna temperaturka zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas się schłodziło,da się oddychać.

    zapytam czy to koreańska,podejrzewam,że tak.
    bo aj kupuję,reszta rodziny sadzi,ja zapominam co kupiłam:)
    wierzby mamy dwie i mąż ambitnie strzyże nożyczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szyszki-ach,ach!!!!
    No cudne som!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się dzieje w tym ogródku! Nie wiadomo w co oczy wsadzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj dzieje się dzieje:)))Mama moja dba i Mąż,ja wybieram rośliny i kupuję oni sadzą i tną..bo ja jestemw stanie wyrwać nawet koperek..jako chwast..ojgupiam:)

    OdpowiedzUsuń