wtorek, 30 czerwca 2009

ha....

11 komentarzy:

  1. O ja pier..lę!!!1
    Kto to ???
    Dumam,że brata Twa!
    YEs?

    OdpowiedzUsuń
  2. a nie.to tylko ojciec moich dzieci,z pinc lat temu... znalazllam wczoraj w ksiazce...

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz trochę posiwiały jezd..i mięsień piwny zaposiada:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No pacz.A ja sie wahałam między bratem a maużem.
    No pacz.
    Przystojniacha!
    Nie to co moje szczęście....

    OdpowiedzUsuń
  5. nie narzekaj!bo palnę w ucho!

    OdpowiedzUsuń
  6. a Brat..Brat jest do mnie niepodobny..
    i poszukam takiego zdjęcia,na którym som oba.chude jako szczapy!Brat i Mąż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły, niezły, uważaj,:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ee no spoko...dajemy radę:))

    a szczapy muszę znaleźć,będzie widać,że facet jak dojrzeje to dopiero wygląda jak facet.wcześniej to popierdułka jakaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. No co Ty?
    Jest pewien podgatunek facetów,którzy z wiekiem nabierają szlachetności-jak stare wino.I mają w sobie "to coś".
    No rozumiesz,o co chodzi?
    Taki Marek Kondrat....za młodu wypierdek a teraz,miodzio!

    OdpowiedzUsuń