poniedziałek, 18 maja 2009

Leninek:)









Mijka

6 komentarzy:

  1. Ach,ach!Drugie zdjęcie-jaki uśmiechnięty!

    OdpowiedzUsuń
  2. on tak ma cały czas..i do tego tyłek mu się kręcie a ma malutki ogonek,nie przycinany taki się urodził kundlisek jeden:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Biszkopcik najprawdziwszy :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. no pieszczoszek na dodatek:)))

    i ostrzyżony na krótko przypomina teriera pszenicznego jakiegoś tam..a to kundlisko paskudne:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kundlisko? Paskudne?? Ha!Ha! Pani, nie mów tak! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. no kundlisko paskudne:)))
    kilka lat temu,kiedy wzięliśmy to cudo od sąsiadki,kolega sąsiad zapytał:Mijka powiedz,co to za rasa jest bo ja całą książkę przejrzałem,w necie szukałem i nie wiem..
    na to ja:kundel!zwykły kundel od matki z budy!

    nie uwierzył...Pies ma krótki ogonek,ale taki się urodził,brodę jako sznaucer,tylko kolor inszy...
    Starszą kiedyś zaczepili na spacerze słowami:jaki piękny terier pszeniczny..
    podobno jest taki...
    ja tam widzę w nim ducha sznaucerowego,chociaż charakter lepszy:)

    OdpowiedzUsuń